Hotelanimáció

szervezés

„Jobb ma a vendégeidet karbantartani,
mint holnap elölről kezdeni!” Coach Game®

Élmény. Stílus. Fejlődés.

 

+36 20 388 41 19        nE TÖPRENGJ, INKÁBB KÉRDEZZ! 

Turisztikai animáció megtervezése

Ez a cikk kiemelten a szállodai vezetők és management részére készült. Itt segítünk bevezetni szállodátokat az animáció világába és a piacversenyhez egy új eszközt is adunk. Miért fontos és milyen előnyökkel jár, ha szállodádban bevezeted az animációt?

 

 

vik fejlec 

Alap dilemma egy hazai animációs programtervezésnél:

megtérül-e?

 

A rossz hír, hogy azonnal biztos nem fog. És a másik rossz hír: ha a környezetedben lévő versenytársaidnál már elindult az hotelanimációs program, akkor a te szállodádnak máris csökken a versenyhelyzete.

 

Megjegyzés:

Egy vállalkozás lételeme a fejlődés és megújulás.

És a versenyben, ami nem fejlődik, az hanyatlik. Ezért ez a cikk azoknak az operatív turisztikai vezetőknek (szállodai Managereknek, cégvezetőknek) szól, akiknek meg kell fordítaniuk egy csökkenő trendben lévő turisztikai helyszint.

Itt a megoldás: az időben megtett szervezésnek azonnal fogod látni a jótékony hatását.

Bevezető nélkül, leírom, hogy mit lehet tenni!

 

Az első jó hír, amit megosztok veled: a hotelanimáció marketing eszköz!

És most használjuk a SSLM módszert! 
A Start-Stop-Less-More módszert fogjuk alkalmazni, amit a marketing innovátor előadáson tanultam, és sok vállalkozást mára felerősített. Ezért megnézzük, hogy tudod-e ezt alkalmazni a jelenlegi offline és online kampányaidban a hotelanimációs eszközöket. 

1. mit kell elkezdeni, amit eddig nem csináltuk,
2. mit kell abbahagyni, mit tilos csinálni,
3, miből kellene kevesebbet végezni,
4. és mit kell erősíteni, miből kell többet csinálni.
 
Kezdjünk el a marketinges kollégával összeállítani egy olyan kampánytervet, ami kiemelten a vendégek élményére épül, akár a gyerekek részére különlegességet ad, vagy a szülők "gyerek-tehermentesítését" segíti. (Itt fontos tudni, hogy az animáció nem gyerekmegőrző).
De segítek ebben is:
gondolj arra, hogy a vendégek mennyi százaléka keresi a programot a szállodádban, mennyien unatkoznak. Egy wellness hotel élménymedencéje remek időtöltés, amíg a medencetér működik, de a vendégek 40%-a vacsora után csinálna valamit a tv nézése helyett. Erre már tudsz marketing kampányt szervezni...ahol az animáció az eszköz!
 
Mindig mérd az eredményt, a programok sikerességét! Ha már túl vagy néhány hotelanimációs programon, akkor a vendég-visszajelzésekből fogod látni mi az, amire van igény. Esetekben a vendégkör meghatározza, mit szabad és mit nem a programokon. Egy elit hotel vendégei teljesen másra számítanak az animációs programokon, mint egy turistaházban. (Sokszor az animációs csapaton csattan az ostor, mert nem kapnak FOLYAMATOS! visszajelzést, csak a szezon legvégén. Pedig pár nap alatt sok mindent át lehet konvertálni.) A visszajelzéseket és a méréseket csak a hotel tudja megvalósítani.
Tilos csinálni: 
elfüstölni az aimációt! Igen, jól írtam, ha csak úgy egy animációt rendelsz meg, minden előretervezett kampányterv nélkül, akkor az erre kifizetett pénzt a tűzre dobtuk. Gondolj bele, ha csak úgy mellékesen rádobjuk a plusz szervezést a szolgáltatásokra, de nem követjük tudatosan tovább, kampányszerűen, akkor nem fogunk célt elérni.
 
 
 
A második jó hír, amit megosztok veled: a hotelanimáció többletpénzt hozz!

 

 
A stagnálás veszélyes - mert a cég csak látszólag nem nő. Valójában máris csökken! Stagnálásról azért beszélünk, mert nincs elég vevő. Ezért szükség van arra, hogy a helyszíned bővítse a vevőkört:

Adj el a meglévő vendégeknek többet,
Szerezz új vevőket.

 

 
 
Először is erősítsd a figyelmet a helyszínedre!

Ha van olyan húzótermék, ami jól megy, azt erősítsd, arra szervezz rá turisztikai animációt, akár attrakciót.
Növekedés csak ÚJ vevőkből van.
A meglévő vevőknek folytatott animációs kampány csak azért kell, hogy gyors pénzhez jussunk.
De onnantól MINDENT meg kell tenni, hogy új-új-új vendégeket szerezzen a helyszín.

Nem baj, ha nem tökéletes elsőre a terv és a kivitelezés! Menjen úgy, ahogy van. Nincs mindig idő a háttérmunkára, rajtolni kell!

Ne válogass a fenti lépések közül - csináld meg MINDET!

 

 
 
 Egyes lépéseknek külön minimális hatásuk lesz.

 

Látni fogod már a hatást, de egyetlen szervezés még nem tud átfordítani egy rendszert. 

Készíts egy 90 napos kampánytervet arra, hogy a fenti lépéseket hogyan fogod a marketinges kollégákkal végrehajtani.

Ha megcsinálod ezeket a lépéseket, 90 napon belül keresettebb lesz a helyszíned - és onnan már csak idő kérdése lesz a megnyugtató siker!
 
 
 
A harmadik jó hír, amit megosztok veled: a vendégek 40%-a unatkozik nálatok, vagy a gyerekeit lefoglalná valamivel, hogy pihenhessen! Tehát van még 40%-os piaci résed!

Én drukkolok!
 
 

 

  Kedvet kaptál turisztikai animációval bővíteni szolgáltatásaidat?


Kérj személyre szóló tanácsot! ÍRJ MOST!

 

 

csapatepites elerhetoseg coachgame ico

 
 
 
 
 
Egy hotelanimáció, illetve egy turisztikai animációs programszervezésében sok különböző szempontot kell figyelembe venni. 5 alapvető hiba, amit Te is elkövethetsz egy helyszín animációjának megszervezésénél:

 

 

 Minőség Garanciája:

viktor coachgame team

2001. évtől szolgáljuk ki megrendelőinket hotelanimációval, animátorok közvetítésével és turisztikai programlehetőségekkel. Mi már túl vagyunk az 500. megrendelésen!

 

 

 

Amit érdemes tudni a hotelanimációról:

Hotelanimáció: az a szálloda, amelyik nem akar lemaradni a mai turisztikai piac versenyéről, az mára eljutott arra a szintre, hogy legalább a nyári szezonban szolgáltatásként animátorokkal és programokkal egészíti ki szolgáltatását. Az animáció a 90-es évek elején terjedt el a nagyobb hotelek körében és fő célja, hogy a vendégeket arra lelkesítse, hogy aktív pihenéssel töltsék el nyaralásukat. Részükre az animátorok programokat szolgáltatnak, szerveznek meg és vezetnek le. Ezek a programok általában játékos sportesemények, vicces vetélkedők a nap folyamán és szórakoztató showműsorok esténként.

Strandanimáció és kemping-animáció: szezonális animációs programok a strand és a kemping vendégköréhez igazítva. Az animációs programterv megegyezhet a szállodai animáció programjaival, de a megjelenése és a "vendégek megszólítása, toborzása" eltér ..  

Turisztikai Animátor: avagy a turisztikai helyszín programmestere. A retro időszakban kultúrfelelősnek is hívták... Egy jó animátor a gyerekeknek, családosoknak, felnőtteknek egyaránt tud élmény gazdag aktivitást szervezni. Az animátor mára már sokkal több, mint a 2000-es évek elején, mivel marketing eszköz a piaci versenyben, segítő a tanácstalan vendégnek, és sok esetben a "ház asszonya is". És nagyon fontos, hogy ne keverjük össze a gyerekmegőrzővel! 

Rendezvény animátor: alkalmi rendezvények és csapatépítések játékvezetői. Kiemelten játékos feladatok, versenyek és élményprogramok munkatársai. A rendezvény és turisztikai animátorok általában csapatban dolgoznak, amelyben mindenkinek meg van a saját feladata, programjai, amit szervez és vezet. 

 

Ön itt van: Csapatépítés főlap Turisztikai animáció megtervezése

Hotelanimáció? Programszervezés? Keress meg!

Coach Game Kft. 

Iroda:
1094 Budapest, Haller út 23-25.
Telefon: +36 20 388 4119
Raktár:
1095 Budapest,
Soroksári út 48-54

info(kukac)szallodaanimacio.hu

gdpr datvédelmi tájékoztató