Nyári hotelanimáció
Nyári szállodai animáció szervezése és ennek a kétlépcsős stratégiai megtérülésére. Továbbá itt olvasható a bevált módszerekről a hotelanimáció összeállításához. Ezt az oldalt turisztikai helyszínek vezetőinek ajánlom.
Hogyan legyen nyári animációs csapatod a szállodádban?
Kezdjük egyből a csattanóval: Animációval Hatékonyságnövelés akár Vevőszerzés.
A hotelanimáció egyik legfontosabb célja, hogy a helyszín értékét növelje és befektetésként pénzt termeljen.
Az első jó hír, amit megosztok veled: a hotelanimáció marketing eszköz!
De erről olvashatsz itt bővebben...
A hotelanimáció kezelése inkább egy közös munka, ahol visszajelzési pontokkal fűszerezve, valójában az egész szezonban egy animátor csapat a szállodai munkatársak közvetlen segítségével dolgoznak. Ahhoz, hogy érdemi munkát tudjunk végezni a te szállodádban és kampányaidon, (amiben könnyen megszólítható lesz az animációval a gyerek, a család és a tervezett szegmens), folyamatos értékelésre és finomhangolásra lesz szükség.
A vendégköröd és a helyszíned lehetőségei fogja meghatározni az animációs programokat. Például, ha a vendégeid meghatározóan nyugdíjasok és a gyógyfürdőben lesznek napközben, akkor a szálláshelynek teljesen mást kell nyújtania turisztikai animációban, mint egy sporthotelnek.
Hová sorolod a szállodátokat? Milyen egyéb szolgáltatásokat lehet még beleépíteni az animációs programba?
Ha a helyszíneden van kerékpár, akár segway, csúszda, akár vizibicigli kölcsönzés, akkor ezekre a kapcsolt termékszolgáltatásokra érdemes rászervezni az animációs programokkal.
Klasszikus és mindig bevált hotelanimációs programok:
Léteznek "örök zöld" hotelanimációs programok, amiket a mai napig érdemes előtérben tartani. Például azok a gyerekes családok, akik minden évben utazási irodákkal meglátogatják a mediterrán üdülőfalukat és családi hoteleket, azok már automatizálva lettek az animációs "csapdákra". Tehát, ha meglátják a Mini Disco-t, (ami mára már globalizációs termék) akkor este minden gyerek ott lesz, mert ez már 20 éve mindenhol bevezetett animációs termék. Még a zeneszámok is azonosak. Még a tánclépések is! A lényeg: ami ismert, azt használjuk!
Mennyibe kerül a hotelanimáció?
Mennyit érne meg neked, hogy végre más szolgáltatásokkal is megszólítsd a szálláshely keresőket? Mekkora növekedést jelentene profitodban hosszabb távon, ha élménytartalommal tudnád feltölteni a meglévő kampányaidat, és nem kell külön beruházásokat felépítened ehhez?
Gondolja arra, hogy lehetőség van egy felkészült csapatot egy telefonhívással már elindítani, ahol összeállított programokkal, jelmezekkel, felszereléssel, irányítással összehangolt a szálloda kéréseivel.
Kedvet kaptál turisztikai animációval bővíteni szolgáltatásaidat?
Kérj személyre szóló tanácsot és animátor csapatot! ÍRJ MOST!