vik fejlec

 

5 alapvető hiba, amit Te is elkövethetsz egy hotelanimáció megszervezésénél

 

SZERVEZÉSI HIBÁK A TURISZTIKAI ANIMÁCIÓBAN:

 

ELSŐ HIBA: NINCS EGYÉRTELMŰ CÉL, NINCS-CÉL

Ha nem történt felmérés arról, hogy az adott vendégkörödnek milyen igényei lennének, akkor a szállodai animációs programszervezés a  legjobb esetben is pusztán pénzkidobás lesz.

Sok vezető véleményét kérdeztük meg arról, hogy milyen programokat lát hatékonynak, de a szükségletek valódi felmérésére nincs kapacitása....

Sok esetben az érintett animátorokat nem kérdezi senki az észrevételeiről, így nem csoda, ha nem motiváltak, és ez meg is pecsételheti az animáció sorsát.

Bizonyosodj meg arról, hogy a vendégek igényei teljes összhangban állnak a helyszíned céljaival, és az helyszíned marketing stratégiájával.

MÁSODIK HIBA: MIT IS RENDELTEM? HOTELANIMÁCIÓT? GYEREKMEGŐRZÉST?

Ezt a szervezés legelején kell tisztázni. A hotelanimáció akkor jó választás, amikor a vendégnek komplex programcsomagot adunk. Élményekkel, sporttal, akár több korosztály részére. Ha csak az a cél, hogy hirdessük a gyerekmegőrzést, akkor kidobott pénz animációt szervezni. Az animátor NEM gyerekfelügyelő és ne is várd el tőle. Inkább vegyél fel egy lelkes óvónőt.

HARMADIK HIBA: HITELES CÉG, ROSSZ ANIMÁTOR

A jó cégek sokat fordítanak a belső szakmai, illetve az animátort fejlesztő képzésekre. Ezek többsége olyan, mint egy tömörített file, mert száraz az előadás, esetekben a gyakorlatot nálad szerzi meg az animátor. Ezzel nincs semmi gond, mert a kulcs az animátor személyiségében van, a tanultakat azonnal tudja alkalmazni.

Meg kell győződnöd arról, hogy a képzett Animátor személyisége alkalmas-e a te vendégeid részére! Ezt csak te fogod látni!

Ha az animátor nem éri el az elvárásaidat, kérj bátran másikat, egy hiteles cég teljesíteni fogja a cserét!



NEGYEDIK HIBA: A TULAJDONOSI KÖR NEM TÁMOGAT

A támogatottság hiánya akkor is kiütközhet, ha a marketing kampányok nincs összhangban a hotelben zajló folyamatokkal, ezért először ezt kell tisztázni. A másik oka, ha az az indok, hogy nincs rá pénz. Ezért most elárulok egy titkot: szerezz új vevőket az animációs marketing eszközzel! Erről bővebben itt olvashatsz...

 

ÖTÖDIK HIBA: KI AZ OLCSÓBB?

A szezon végén a visszajelzések értéke számít, nem az ára!

Sokszor meghívnak minket árversenyre, ahol kiderül, hogy a célok csak a költségek minimalizálására épül. 

Ha egy olcsó hotelanimáció nem ad a vendégeknek új élményt és olyan értéket, amitől visszatér és ajánlja a helyszínt, akkor ez a turisztikai animáció rendkívül drágának, elvesztegetett anyagi ráfordításnak fog bizonyulni.

Gondold át, milyen elvárásaid vannak egy „olcsó” szervezéssel szemben? Ha az eddig felsorolt tipikus hibáknak pontosan az ellenkezőjére törekszel, akkor felismerted a jó animációt, mint a helyszíned egyik pénzgyárát.

Mit ad egy sikeres Animáció? 

Árbevétel növekedést érhet el, mert nagymértékben nő a visszatérő vendégek aránya. Versenyelőnyt biztosít más szállodákkal szemben. Szájpropaganda útján, több potenciális vendég keresi fel szállodát. A kiemelt ünnepi napokon is biztosítottan telt házzal fog üzemelni. És adok még egy fontos feladatot az animációs pénzgyárhoz: szervezd az animációt a bárhoz, lásd, növekedni fog a fogyasztás!   


Ki kívánhat ennél jobbat?

És most jön a jó hír: mindenre van megoldás, csak ismernünk kell hozzá a költségkeretet!

NE AGGÓDJ, VAN MEGOLDÁS, CSAK HÍVJ!

 + 1 hiba: Nincs utánkövetés


Készíts tervet annak ellenőrzésére, hogyan alkalmazzák az animátorok az elvárásaidat és ezt mindig oszd meg az animáció szervezőjével! Ebben nagy segítségedre lesz a vendégek részvételi száma a programokon, és a szobákban, recepción elhelyezett és jól reklámozott animátorokat minősítő lap. 

Három vagy négy utánkövetett animációs programszervezés után fogod tisztán látni, hogy a hoteled végre jól alkalmazza-e a megszervezett új animációt!

ELSŐ OLVASATRA TALÁN KICSIT ÖSSZETETT FELADATNAK TŰNIK? SZÍVESEN SEGÍTÜNK!

HA KÉTSÉGEID TÁMADNÁNAK, ÍRJ!

 

 

 

csapatepites elerhetoseg coachgame ico

 
 
 
 
 
Egy hotelanimáció, illetve egy turisztikai animációs programszervezésében sok különböző szempontot kell figyelembe venni. 5 alapvető hiba, amit Te is elkövethetsz egy helyszín animációjának megszervezésénél:

 

 

 Minőség Garanciája:

viktor coachgame team

2001. évtől szolgáljuk ki megrendelőinket hotelanimációval, animátorok közvetítésével és turisztikai programlehetőségekkel. Mi már túl vagyunk az 500. megrendelésen!

 

 

 

Amit érdemes tudni a hotelanimációról:

Hotelanimáció: az a szálloda, amelyik nem akar lemaradni a mai turisztikai piac versenyéről, az mára eljutott arra a szintre, hogy legalább a nyári szezonban szolgáltatásként animátorokkal és programokkal egészíti ki szolgáltatását. Az animáció a 90-es évek elején terjedt el a nagyobb hotelek körében és fő célja, hogy a vendégeket arra lelkesítse, hogy aktív pihenéssel töltsék el nyaralásukat. Részükre az animátorok programokat szolgáltatnak, szerveznek meg és vezetnek le. Ezek a programok általában játékos sportesemények, vicces vetélkedők a nap folyamán és szórakoztató showműsorok esténként.

Strandanimáció és kemping-animáció: szezonális animációs programok a strand és a kemping vendégköréhez igazítva. Az animációs programterv megegyezhet a szállodai animáció programjaival, de a megjelenése és a "vendégek megszólítása, toborzása" eltér ..  

Turisztikai Animátor: avagy a turisztikai helyszín programmestere. A retro időszakban kultúrfelelősnek is hívták... Egy jó animátor a gyerekeknek, családosoknak, felnőtteknek egyaránt tud élmény gazdag aktivitást szervezni. Az animátor mára már sokkal több, mint a 2000-es évek elején, mivel marketing eszköz a piaci versenyben, segítő a tanácstalan vendégnek, és sok esetben a "ház asszonya is". És nagyon fontos, hogy ne keverjük össze a gyerekmegőrzővel! 

Rendezvény animátor: alkalmi rendezvények és csapatépítések játékvezetői. Kiemelten játékos feladatok, versenyek és élményprogramok munkatársai. A rendezvény és turisztikai animátorok általában csapatban dolgoznak, amelyben mindenkinek meg van a saját feladata, programjai, amit szervez és vezet. 

 

Hotelanimáció? Programszervezés? Keress meg!

Coach Game Kft. 

Iroda:
1094 Budapest, Haller út 23-25.
Telefon: +36 20 388 4119
Raktár:
1095 Budapest,
Soroksári út 48-54

info(kukac)szallodaanimacio.hu

gdpr datvédelmi tájékoztató